Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Irish Furniture Homewares Show 2017 PL

Polskie stoisko podczas targów meblowych Irish Furniture & Homewares Show 2017


Rodzaj wydarzenia
Targi

Witryna wydarzenia

Polski akcent
Polskie stoisko narodowe

Wydział Promocji Handlu i Inwestycji (WPHI) Ambasady RP w Dublinie serdecznie zaprasza wszystkich zainteresowanych(*) do bezpłatnego skorzystania z polskiego stoiska podczas targów meblowych i akcesoriów dekoracyjnych pt. Irish Furniture & Homewares Show 2017. Wydarzenie to odbędzie się w dniach 19-22 sierpnia 2017 r. w National Show Centre niedaleko lotniska w Dublinie.

 

Więcej informacji nt. targów można znaleźć na stronie internetowej www.ifhs-tradeshow.ie, a nasza relacja z ubiegłorocznej edycji dostępna jest tutaj.

 

Poprawa sytuacji w sektorze budownictwa mieszkaniowego w Irlandii sprawia, że liczba oddawanych domów i apartamentów stopniowo wzrasta. Dzięki temu rośnie zapotrzebowanie na meble, elementy wykończeniowe i dekoracyjne. W 2016 r. sprzedaż polskich mebli do Irlandii (CN 9401 i CN 9403) wzrosła o 16,4% do poziomu 26,1 mln EUR.

 

(*) Warunki udziału w wystawie:

  • Ze stoiska Ambasady RP w Dublinie mogą bezpłatnie skorzystać wszyscy polscy producenci (wytwarzający swoje produkty w Polsce) i usługodawcy.
  • WPHI w Dublinie pokrywa koszty związane z udziałem w wystawie, ale tylko w ramach stoiska WPHI.
  • Przedsiębiorcy zainteresowani przyjazdem ponoszą wszelkie pozostałe koszty, czyli np.: biletów lotniczych, komunikacji miejskiej, ubezpieczenia, zakwaterowania, wyżywienia, itp. Ceny hoteli w Dublinie są zróżnicowane, jednak przyzwoity standard dostępny jest w ramach normy delegacyjnej.
  • Proponujemy przylot do Dublina w piątek 18 sierpnia i powrót we wtorek, 22 sierpnia br. Zachęcamy do sprawdzenia bezpośrednich połączeń lotniczych oferowanych przez linie Aer Lingus lub Ryanair.
  • W przypadku dużej liczby zgłoszeń zastrzegamy sobie prawo do wprowadzenia grafika obecności na stoisku w celu zapewnienia optymalnych warunków dla prezentacji ofert poszczególnych firm.

 

Dodatkowo oferujemy:

  • Pomoc w pozyskaniu partnerów do rozmów biznesowych, przygotowanie list potencjalnych partnerów, wsparcie w nawiązywaniu kontaktów handlowych podczas wystawy.
  • Pomoc w prezentacji firm i ofert na stoisku WPHI Dublin.
  • Oprawę informacyjną dla uczestników w postaci informacji o kraju, o rynku i jego możliwościach, zestawu porad nt. prowadzenia handlu z rynkiem i działalności gospodarczej w Irlandii.
  • Promocję firmy (w wersji angielskiej) wśród irlandzkich przedsiębiorców odwiedzających nasza stronę internetową.
  • Informacje praktyczne odnośnie miejskich środków komunikacji na trasie lotnisko w Dublinie - hotel/ targi.
  • Dodatkowe sugestie odnośnie zakwaterowania w Dublinie.

 

Wstępny program:

Piątek, 18 sierpnia br.

  • Przylot do Dublina, zakwaterowanie (sugerujemy wybór hotelu lub B&B tuż przy lotnisku)

Sobota-Wtorek, 19-22 sierpnia br.

  • Prezentacja ofert handlowych na stoisku WPHI, rozmowy z potencjalnych kontrahentami

Wtorek, 22 sierpnia br.

  • Powrót do Polski

 

Firmy zainteresowane zakupem osobnej powierzchni na wystawie Irish Furniture & Homewares Show (koszt 1 metra kw. to około 60 EUR + VAT – bez zabudowy) prosimy o kontakt z organizatorem:

 

IFHS, c/o Image Furnishings Ltd.

e-mail: mary@ifhs-tradeshow.ie

 

W przypadku braku możliwości osobistego udziału w targach zapraszamy do nadsyłania materiałów promocyjnych, katalogów w języku angielskim. Będą one bezpłatnie dystrybuowane na stoisku Wydziału. Materiały powinny być dostarczone do 12 sierpnia br. na adres:

 

Embassy of Poland

Trade and Investment Promotion Section

4 the Vicarage, St. John’s Road,

Sandymount, Dublin D04 A6X5, Ireland

branże: Wyroby z drewna (bez mebli), Dywany i dekoracje, Meble, Wyposażenie wnętrz, Produkcja mebli

Targi
Irlandia - Dublin
2017-08-19 - 2017-08-22
Dodał: Anna Woińska