Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Polskie stoisko na wystawie Ideal Home Show

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Przemysław Buczkowski | 2015-10-27 22:03:04
targi ideal home show, irlandia

W dniach 23-26 października 2015 r. Wydział Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Dublinie wziął udział w jesiennej wystawie „Ideal Home Show”.

Ze stoiska informacyjno-promocyjnego WPHI skorzystali przedstawiciele czerech polskich firm. Wśród nich byli dystrybutorzy polskiej stolarki otworowej, ceramiki stołowej, producent systemów ogrzewania oraz firma świadcząca usługi aranżacji oświetlenia pomieszczeń. Dopełnieniem oferty były katalogi i ulotki nadesłane przez kilkunastu polskich producentów zainteresowanych eksportem swoich towarów na rynek irlandzki.

Polskie produkty można było znaleźć także na stoiskach irlandzkich firm. Promowano tu m.in. wyroby dziewiarskie, okna dachowe i składane schody strychowe, wkłady kominkowe, meble dziecięce drewniane, meble kuchenne, płyty grzewcze, kraty i rolety antywłamaniowe oraz szkło dekoracyjne.

Ideal Home Show skierowana jest do właścicieli i użytkowników mieszkań i domów. W tegorocznej edycji wystawiało się 250 firm. Wśród nich znaleźli się producenci/ dystrybutorzy artykułów ogrodowych, drzwi i okien, elementów dekoracyjnych, materiałów budowlanych i izolacyjnych, mebli, odzieży, nakryć głowy, kosmetyków oraz sprzętu gospodarstwa domowego. Wystawa należy do jednej z największej w tej kategorii w kraju.

Wystawa Ideal Home Show odbywa się dwa razy do roku (na wiosnę i na jesieni), a wśród odwiedzających dominują klienci indywidualni, projektanci wnętrz, architekci, firmy remontowe. Impreza ta cieszy się dużym zainteresowaniem ze względu na możliwość nabycia wybranych produktów, zamówienia usług i zasięgnięcia bezpłatnych konsultacji specjalistów. Porady dotyczą kwestii związanych z przebudową domu, remontów, możliwością ubiegania się o kredyt czy możliwością otrzymania grantu na ocieplenie domu.

W trakcie 4. dniowej wystawy polskie stoisko odwiedziło ok. 400 osób. Dało to możliwość nawiązania wielu interesujących kontaktów handlowych i zainteresowania zwiedzających polską ofertą. Zdecydowanie większe szanse na zdobycie nowych klientów i zwiększenie sprzedaży mają firmy posiadające już swoich przedstawicieli w Irlandii.

Duża liczba wystawców i zwiedzających potwierdza ożywienie w sektorze nieruchomości i lepsze nastroje wśród konsumentów. Poprawa w tym zakresie może oznaczać także szansę na zwiększenie sprzedaży polskich produktów tej branży.

Wystawa postrzegana jest jako jedno z ważniejszych źródeł informacji marketingowej. Uczestnictwo w tym wydarzeniu daje możliwość nawiązania nowych kontaktów handlowych wśród firm irlandzkich i klientów indywidualnych poszukujących różnych artykułów dla domu.