Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Zaproszenie do udziału w targach Hospitality Expo, 3-4 lutego 2016 r.

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Przemysław Buczkowski | 2016-01-10 20:13:42
targi, zaproszenie, irlandia

WPHI serdecznie zaprasza do bezpłatnego skorzystania ze stoiska Ambasady RP w Dublinie podczas targów branży hotelarsko-gastronomiczno-cateringowej Hospitality Expo.

Wydział Promocji Handlu i Inwestycji (WPHI) serdecznie zaprasza wszystkich zainteresowanych(*) do bezpłatnego skorzystania ze stoiska Ambasady RP w Dublinie podczas targów branży hotelarsko-gastronomiczno-cateringowej – Hospitality Expo, które odbędą się w dniach 3-4 lutego 2016 r. na terenach targowo-wystawienniczych RDS w Dublinie. Dwudniowa impreza zgromadzi ponad 150 przedsiębiorstw. Organizatorzy oczekują około 3 tys. zwiedzających.

Udział w tej imprezie pozwoli Państwu nawiązać kontakt z osobami odpowiedzialnymi za zakupy w hotelach, restauracjach, kawiarniach, pubach, punktach gastronomicznych w Irlandii, dystrybutorami napojów i żywności, przedstawicielami hurtowni i sklepów spożywczych.

Zakres branżowy wystawy: meble i urządzenia dla gastronomii, rozwiązania informatyczne, aplikacje usprawniające zarządzanie, naczynia, sztućce, szkło, porcelana, artykuły spożywcze, wyroby delikatesowe, napoje, owoce i warzywa, produkty mleczne i sery, słodycze, żywność mrożona.

(*) Warunki udziału w wystawie:

  1. Ze stoiska Ambasady RP w Dublinie mogą bezpłatnie skorzystać wszyscy polscy producenci (wytwarzający swoje produkty w Polsce) i usługodawcy.
  2. WPHI w Dublinie pokrywa koszty związane z udziałem w wystawie, ale tylko w ramach stoiska WPHI.
  3. Przedsiębiorcy zainteresowani przyjazdem ponoszą wszelkie pozostałe koszty, czyli np.: bilety lotnicze, komunikacja miejska, ubezpieczenie, zakwaterowanie i wyżywienie. Ceny hoteli w Dublinie są zróżnicowane, jednak przyzwoity standard dostępny jest w ramach normy delegacyjnej. Zachęcamy do skorzystania z hotelu Clayton Hotel Ballsbridge, który położony jest w bliskim sąsiedztwie terenów wystawowych.
  4. Proponujemy przylot do Dublina we wtorek, 2 lutego i powrót w piątek, 5 lutego. Zachęcamy do skorzystania z bezpośrednich połączeń lotniczych oferowanych przez linie Aer Lingus lub Ryanair.
  5. W przypadku dużej liczby zgłoszeń zastrzegamy sobie prawo do wprowadzenia grafika obecności na stoisku w celu zapewnienia optymalnych warunków dla prezentacji poszczególnych firm.

 

Wstępny program dla uczestników wystawy:

2 lutego 2016 r. (wtorek, Dublin)

godz. wieczorne - Briefing dla polskich przedsiębiorców; miejsce: do potwierdzenia

 

3 lutego 2016 r. (środa, Dublin)

10:00-18:00 Udział w wystawie na stoisku WPHI Dublin; prezentacja ofert handlowych, nawiązywanie kontaktów;

 

4 lutego 2016 r. (czwartek, Dublin)

10:00-18:00 Udział w wystawie na stoisku WPHI Dublin; prezentacja ofert handlowych, nawiązywanie kontaktów;

 

Dodatkowo oferujemy:

  1. Informacje praktyczne odnośnie miejskich środków komunikacji na trasie lotnisko w Dublinie - hotel/ targi.
  2. Dodatkowe sugestie odnośnie zakwaterowania w Dublinie.
  3. Pomoc w prezentacji firm i ofert na stoisku WPHI Dublin podczas wystawy.
  4. Pomoc w pozyskaniu partnerów do rozmów biznesowych, przygotowanie list potencjalnych partnerów, wsparcie w nawiązywaniu kontaktów handlowych podczas wystawy.
  5. Oprawę informacyjną dla uczestników w postaci informacji o kraju, o rynku i jego możliwościach, zestawu porad nt. prowadzenia handlu z rynkiem i działalności gospodarczej w Irlandii.
  6. Promocję firmy (w wersji angielskiej) wśród irlandzkich przedsiębiorców odwiedzających nasza stronę internetową.

 

W przypadku chęci skorzystania z naszego stoiska podczas wystawy Hospitality Expo konieczne jest przesłanie do WPHI (dublin@trade.gov.pl) zgłoszenia udziału - najpóźniej do dnia 15 stycznia 2016 roku.

 

Firmy zainteresowane wynajęciem osobnego stoiska prosimy o kontakt z organizatorem. Koszt 1 metra kw. to 242,50 EUR + VAT:

Pani Lorna Murphy

Show Director

Hospitality Expo

E-mail: lorna@sdlexpo.com

Tel. +353 1 405 5553

Kom. +353 87 275 0800

 

W przypadku braku możliwości osobistego udziału w targach zapraszamy do nadsyłania próbek towarów, materiałów promocyjnych, prospektów, katalogów w języku angielskim. Materiały będą bezpłatnie dystrybuowane na stoisku Wydziału. Materiały powinny dotrzeć do nas nie później niż do 29 stycznia 2016 r. na adres:

 

Embassy of Poland

Trade and Investment Promotion Section

4 the Vicarage, St. John’s Road,

Sandymount, Dublin D04 A6X5, Ireland

 

Dodatkowe informacje organizacyjne w formie odpowiedzi na najczęstsze pytania dostępne są do pobrania poniżej:




Pliki do pobrania

FAQ Hospitality Expo
doc | 59.5 KB
Pobierz