Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Polskie produkty spożywcze wciąż zadowalają irlandzkie podniebienia! Food, Retail and Hospitality Expo Ireland 2018

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Marta Smolarek | 2018-09-23 17:47:26
polskie artykuły spożywcze, targi wystawiennicze


Polskie produkty spożywcze wciąż zadowalają irlandzkie podniebienia!

 

Polskie artykuły rolno-spożywcze pozostają kluczowym towarem eksportowym do Irlandii.
W 2017 r. wartość eksportu tej grupy towarowej zwiększyła się w skali roku o 51 mln EUR do poziomu 217 mln EUR (w I półroczu 2018 r. sprzedaż wyniosła 83 mln EUR), co usytuowało artykuły rolno-spożywcze na I miejscu pod względem wartości eksportu do Irlandii (CSO Ireland, 2018 r.).
Zainteresowanie ekspansją na rynek irlandzki nie maleje, o czym świadczy aktywność polskich przedsiębiorstw spożywczych w zakresie promocji swoich produktów w Irlandii.
W tegorocznych renomowanych targach spożywczych Food, Retail and Hospitality Expo Ireland 2018 wzięły udział trzy znakomite polskie firmy: Grycan, Hortex oraz Zakłady Mięsne Kabo.

 

Udział w wydarzeniu był doskonałą okazją do zaprezentowania swoich produktów oraz nawiązania cennych kontaktów handlowych.
Firmom życzymy powodzenia oraz licznych sukcesów na rynku irlandzkim!

a

b

c